W tym tygodniu nasi uczniowie mieli wyj膮tkow膮 okazj臋 zaprezentowa膰 swoj膮 kreatywno艣膰 i interpretacj臋 literack膮 w ramach projektu zwi膮zanego z lektur膮 „Opowie艣ci z Narnii” autorstwa C.S. Lewisa. Zamiast tradycyjnych wypracowa艅 wybrali艣my innowacyjny spos贸b na prac臋 z ksi膮偶k膮 – stworzenie tzw. „pude艂ka do lektury”. Efekty przeros艂y nasze oczekiwania! Czym jest pude艂ko do lektury? Pude艂ko do lektury to edukacyjny projekt, kt贸ry pozwala uczniom na tw贸rcze podej艣cie do omawianej ksi膮偶ki. Uczniowie przygotowuj膮 pude艂ko, kt贸re zawiera r贸偶norodne przedmioty, symbole i elementy zwi膮zane z tre艣ci膮 ksi膮偶ki, jej bohaterami oraz kluczowymi wydarzeniami. To doskona艂y spos贸b, aby spojrze膰 na literatur臋 w spos贸b bardziej namacalny i pe艂en emocji. Efekt ko艅cowy Wynik tej pracy by艂 niesamowity – pude艂ko do lektury nie tylko wygl膮da艂o pi臋knie, ale r贸wnie偶 艣wietnie oddawa艂o atmosfer臋 ksi膮偶ki. Uczniowie mieli mo偶liwo艣膰 zaprezentowania swojego dzie艂a podczas lekcji, a ka偶dy z nich opowiada艂 o swojej cz臋艣ci ...
Na lekcji podsumowuj膮cej prac臋 z lektur膮 w klasie 7 i powt贸rzeniowej w 8, odkrywali艣my 艣wiat Ma艂ego Ksi臋cia w rozszerzonej rzeczywisto艣ci. To dzi臋ki niej skorzystali艣my z dodatkowych fascynuj膮cych mo偶liwo艣ci efekt贸w 3D, muzyki, gier, animacji.
Komentarze
Prze艣lij komentarz